BUDAK LEJEN (Aisa Linglung / Boy)


BUDAK LEJEN (adaptasi SPERMA CINTA)
Nukilan : AISA LINGLUNG
Karikatur : BOY
Penerbitan : LEJEN KOMIK
Cetakan : MAC 2015 (terhad)

Untuk buku yang kali ini, aku tidak akan memberi sinopsis yang berlebihan kerana kalau tidak salah aku aku pernat memasukkan ENTRY SPERMA CINTA dalam blog aku ni. Jadi aku hanya akan mencerikan sedikit sahaja.

Seperti SPERMA CINTA, kesemua cerita-cerita yang berada dalam buku atau novel itu dipetik dari satu blog yang dimilik oleh AISA LINGLUNG. Satu blog yang menceritakan cerita-cerita atau kehidupan dirinya ketika kecil hingga ke besar dan juga diselitkan juga dengan cerita-cerita sekeliling.

Jalan cerita yang santai serta mudah untuk difahami membuatkan aku mudah untuk memahami jalan cerita yang ingin disampaikan dalam setiap cerita pendek yang ditulisnya.


Tetapi, yang lebih baiknya sekarang ialah, pihak LEJEN PRESS telah menerbitkan SPERMA CINTA dalam VERSI KOMIK membuatkan aku lebih seronok untuk membaca. 

Comments

jacquettfabozzi said…
Titanium straightener. A classic of a type - A to Z
Titanium straightener titanium knife is a graphite shaped shape with babyliss pro titanium diamond core, a series of three-dimensional microtouch titanium T-3Ti: The how strong is titanium backbone of the graphite. hypoallergenic titanium earrings

Popular Posts